03 augusti 2012

Tasmanienbesöket

Oj, det var så länge sedan jag var här och skrev så jag har nästan glömt bort hur det ser ut. Nu är i alla fall meningen att jag ska skriva lite om vår Norgeresa och till att börja med tänkte jag mig att lägga ut lite bilder från vårt Tasmanienbesök. Vi började med en välkomstfest som vi dessvärre inte har en enda bild från eftersom Linda stod för fotograferandet och vi missade att be henne lägga över bilderna till oss innan de åkte idag på eftermiddagen. Det får bli bilder från detta evenemang senare. Här kommer i vart fall en blandad kompott av bilder från deras vistelse här.
Eastmanbröderna prövar lyckan på Ronnebyåns vatten. Paddling från Korrö till Karlsnäsgården.
Per och jag passar barnen när föräldrarna åker till stan för restaurangbesök på egen hand. Popcorn och Tom&Jerry funkar bra...hihi.
Många små skor!
Sötaste Dino har lite ont i örat men är ändå glad när mamma är på tjejmiddag. Pelle är snäll storebror!

Alla kusinerna på samma plats vid samma tid och alldeles sams. Tack för det Tom & Jerry!
Luringen Dino får avsluta dagens bloggande.

Inga kommentarer: