07 december 2009

Skapardag



Min lediga måndag har jag ägnat åt diverse pyssel. Två dörrkransar har jag gjort av mossan som vi plockade igår. Tyvärr var det redan mörkt när jag kom på att jag skulle fota dom, så det får bli en annan dag. Så har jag också härmat den kände Tage Andersen! Gissa vilken jag har gjort?
Inte så svårt om man tittar på bakgrunden, men visst har jag lyckats ganska bra. Sanningen är den att jag är vansinnigt nöjd. Bilden på Tages skapelse tog vi när vi besökte hans affär/utställning/museum i Köpenhamn häromsistens. Jag bestämde direkt att jag skulle försöka göra ett sånt träd. När Per och jag var och gick i Bastasjö för ett par veckor sedan plockade vi bokollon till detta ändamål och nu är det alltså klart. För en gångs skull får jag väl tillägga. De flesta projekt läggs nämligen ner redan på idéstadiet....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lotta du har all anledning att vara nöjd med din skapelse - tycker faktiskt att den är snäppet finare än Tage Andersens.
Kram Stina

Per och Lotta sa...

Tack snälla Stina! Det stärker självförtroendet;-)

Lisa Ulrica sa...

Jag håller med Stina! Jag tänkte skriva direkt - den finaste såklart duktiga duktiga Lotta!

Per och Lotta sa...

Tack Lisa! Vilket erkännande!

lindamagnus sa...

Jag håller med, superfin!

Ulla o Curt sa...

Håller med övriga inlägg. Jättefint Lotta. Vad du är duktig!! Kram från oss i Thailand

Per och Lotta sa...

Tack tack alla! Jag kanske ska byta sysselsättning=)