12 april 2009

Mitt femhundrade inlägg...

....firades med 80-årskalas! Vilket sammanträffande! En riktigt bra dag blev det och modern var så nöjd med både presenter och att ha alla barnbarn samlade vid ett och samma tillfälle. Och kusinerna tyckte också att det var kul för det händer ju inte så ofta att alla träffas samtidigt när dom är spridda på olika håll. Nu är vi ganska trötta och eftersom jag ska köra Johanna och Henke till tåget i morgon bitti säger jag god natt.

Bakre raden från vänster: Johanna, Henke, Viktor, Alexander och Linda. Nedre raden från vänster: Margareta (Margaretas man och min kusin Roffe tog bilden), Koffer, Per, jag, Mor, Far, Jocke och Jakob

2 kommentarer:

Ulla o Curt sa...

Vi säger stort GRATTIS i efterskott till din ungdomliga mamma Lotta. Kan du överlämna en kram från oss!! Förstår att det är roligt att träffas hela släkten!! Ulla/Curt

hanna sa...

Grattis säger vi till 80-åringen!
Kul med släktbild också!