15 november 2009

Härliga höstsöndag!

Ännu en helg att lägga till handlingarna. Och trots att det är i mitten av november har helgen varit mild och fin som om det vore vår. Fredagen var vår vanliga myskväll som startade med ett träningspass i gymmet och sen god middag och Idol....heja Mariette! I går lagade vi mat och på kvällen kom Koffer och Lisen och åt upp den;-) en trevlig kväll hade vi som inte slutade förrän efter midnatt. Mycket prat och vilda fantasier om Jill Johnsson och friluftskonserter och halmbalar och 500 spänn i inträde.....
Idag har vi gått långpromenad till Trummenäs udde och sen har Per räfsat löv medan jag stridit med internetuppkopplingen som i går plötsligt gav upp. Som ni förstår lyckades jag. Heja mig! Jag har också avslutat kursdel 3 av min hemsidekurs och det är så kul. I morgon öppnas fyran.

Nu har vi fikat och ätit var sin citrontryffel från Elit. Gott! I morgon ska även maken arbeta, haha.


2 kommentarer:

Bromans i BA sa...

Det är inte konstigt att jag är ett geni, du verkar ju vara ett också, mamma!

Anonym sa...

lart mycket