02 juli 2006








Världens bästa Per!
I gassande sol slog han nytt rekord på milen, 51 min! Vilken kille! Ca 30 personer startade i milloppet och det var väldigt varmt redan vid starten. Men det gick och det kändes väldigt bra! Efter väl utfört "spring" badade vi i det iskalla vattnet och sen fick vi ciabatta och kaffe på stranden. Hemma igen var det bara att fortsätta med trädgårdsarbete och målning av veranda. Jordgubbarna mognar mycket fortare än vi hinner äta, så jag har kokat ganska mycket sylt.

Den första änglatrumpeten har slagit ut. Undrar just varför bilderna inte hamnar där jag vill att dom ska hamna??? Jag har mycket att lära............

1 kommentar:

Jo. sa...

Ja per, jag har alltid undrat varfor ni gillar asien sa mycket och inte afrika. du ar ju som jakob sager valdigt afrikansk till sattet. Bra sprunget. Precis som nar ni sprang till skolan de dar milen varje dag i Kenya.