18 april 2007

Hur kunde jag glömma.............




..........hur fantastiskt det är att sitta på en hästrygg! Jipee, vi har verkligen gjort det och det är precis så mysigt som jag minns. Siw kom med idén förra helgen och Jocke och Fredde hängde på och tyckte det var ett utmärkt förslag....Siw och jag skulle ut och rida. Hjälp! Men visst var jag lockad... och vi bestämde att på onsdag kl 5 skulle det ske. Två gamla damer skulle ut och lufta sig på hästryggen..............men det visade sig att så himla gamla och dåliga var vi inte. Vi var bäst! Det var bar så himla kul och när vi kom tillbaka 45 minuter senare borstade och pysslade vi både länge och väl. Doris coh Arlene är våra älsklingshästar. Det är precis som när vi var så där 13 år och hästgalna.....jeeee va roligt. Oss blir man inte av med så lätt efter detta. Tack snälla Jocke att du tog oss ut! Vi ser fram emot nästa ridtur, och nästa och nästa..............//Lotta

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lilla Lotta!
Hur känns det i benen i dag? Konstigt nog har inte turen riktigt gett sig till känna ännu! För dåligt benslut, eller? Vilken av hästarna är det som äter i krubban? Tycker det ser ut som Sally men får inte det att stämma med krubbans placering!
I går kväll kom den efterlängtade dyrgripen en liten flicka blev det! Wilma är jättestolt! Väl mött vid nästa tur.... Kram/Siw

Per och Lotta sa...

Sally! Det är ju inte ens likt Sally..det är Arlene, den lilla marsipangrisen!//L

Jo. sa...

Ååååh va ni är duktiga! Jag har hört att de saknar deltagare till pingsttävlingarna- så jag anmälde er. Hoppas att det är OK.