19 februari 2010

Lille Dino och store León!

Här är en alldeles nytagen bild på finaste Dino som jag har fått i uppdrag av barnets moder att publicera här. Och jag gör det gärna! Han ökar i vikt varje dag nu och jag är ganska säker på att Lisa och Jesse andas mycket lättare idag än för en vecka sen. Härligt!
Annars är det så att vi börja repa oss så smått efter en influensaliknande sjukdom,  jag i Stockholm hos Jakob och Per här hemma. Detta är alltså skälet till att det har varit dåligt med bloggandet. Men i Stockholm hann jag i alla fall träffa denna store godingen som alldeles nyss fyllt fyra år.
Fotot tror jag att Jakobs kompis fotografen Johan har tagit. Att det är av dålig kvalité här beror på att jag har skannat bilden som är utskriven på vanligt papper.
Nu är det dags för Let´s dance. God helg till alla!

2 kommentarer:

Jo. sa...

åååh att man kan längta till ngn så mkt som lilla stora León. usch. förgås.

Ulla o Curt sa...

Så jätteskönt att höra att lille Dino är bättre och att du Lotta och Per mår bra också. Förstår att det måste varit hur roligt som helst att träffa lille Leon som börjar bli stor han också! Önskar dig och Per en riktigt skön helg. Kramar från Ulla och Curt