02 juli 2011

Måluppfyllelse och lite till

Målet var att klara milen under 61 minuter för det skulle innebära att jag "kvalar in" i startgrupp 4 på Tjejmilen. Jag sprang i mål på 1:00:03 och klarade därmed målet med marginal. HURRA! Det var jobbigt i värmen och jag startade kanske lite för fort, men trots att jag sackade lite på slutet gick det vägen.
FÖRE
Målgång
EFTER - helt utmattad
När jag hämtat andan en stund gick vi ner till stranden och fikade på kanongoda piroger, kaffe och massor av Loka för att ta igen förlorad vätska. Sen badade jag och det var kallt! Men eftersom det var riktigt riktigt varmt i luften var det ganska härligt ändå. Glass blev det också på Sött och Salt och ett snabbesök på Rosengården. Oj vilka rosor det finns i Kristianopel, inte bara i Rosengården utan precis överallt!



Det är fortfarande ordentligt varmt ute, 28 grader och klockan är nästan halv nio. Nu kollar vi på Sommarkväll och jag lovar att i natt kommer jag att sova väldigt gott!

1 kommentar:

Ulla o Curt sa...

Grattis Lotta det klarade du ju fint. Kanonduktigt! Kram kram