01 juli 2011

Projekt hit och projekt dit

Nu står dom där, trädgårdsmöblerna och efter allt arbete är det nog bara jag som märker att det skett en förändring... Fast det gör inget för jag tycker att dom är jättefina.
Vi har ätit extra lyxigt ikväll för nu börjar Per sin semester. Det är semesterfiraren själv som lagat räkcoctail och "fjäraflundror" med stekt nypotatis. Perfekt sommarmat en fredagskväll även om vi inte kunde sitta ute. Det var lite för kyligt.
I morgon förmiddag åker vi till Kristianopel där jag ska springa milloppet. Jag har satt upp ett mål men om det tänker jag bara berätta om jag klarar det...inte ens Per vet. Håll tummarna!
Så kan jag inte låta bli att lägga ut denna bilden som jag lyckades ta i måndags kväll när jag höll på att olja in möbler som bäst. Tycker att jag lyckades rätt bra.
Måluppfyllelse eller inte, jag återkommer i morgon!

Inga kommentarer: