03 oktober 2016

Några bilder också.

Han har precis sprungit 7 km.

Lite senare samma dag kämpas det i magmaskinen

och i benpressen (1)

och (2)

Här är en orörlig människa som inte kan sitta på huk.
Jag har just lärt mig att det är väldigt stor skillnad att sitta på huk på tårna (inga stora problem med det) och att sitta på huk på hela foten (i princip omöjligt). Min PT-Jessica bad mig filma huksittande på hela foten och det är det Per har gjort här ovanför. Jag måste luta mig framåt och dessutom sträcka fram armarna för att inte ramla baklänges. Ändå klarar jag inte mer än 30 sekunder. Jessicas kommentar på detta faktum var att "vi måste fokusera på rörlighetsträning i höst". Ja, ja, det är bara att kämpa på! Ingenting är lätt här i världen.
Vacker kaktusblomma som vi såg på gårdagens kvällspromenad. Många likadana kaktusar men bara en enda blomma.
Nu är det väldigt mörkt här och vi behöver vår sömn för att klara morgondagens utmaningar. Gokväll!

Inga kommentarer: