03 mars 2007

Den finaste presenten.....




....skulle jag lagt in som en fil här om jag bara hade kunnat, suck! Jag har nog blivit för gammal.

Det var en film från coolaste Leo, om coolaste Leo i alla möjliga situationer, ätande, skrattande, krypande och sovande! Tack, tack för den!

Min dag har varit jättebra på alla sätt. Bästa Per bjöd på en överdådig frukost med nybakta frallor och massor av presenter. Vad sägs om biljetter till Robban Broberg, prenumeration på tidningen I Form, parfym och kokboken "Under valnötsträdet". Mor och Far kom med presentkort från Wonderful så nu ska jag köpa fina underkläder. Jocke kom också en stund och hade med sig en superfin orkidée. Från Johanna, Henke, Jakob och Amie fick vi biljetter till Ulla Skog + medlemskap och scenpass i/till Riksteatern. MMS fick jag från Johanna också! Linda och Magnus och Leo skickade en jättefin akvarell som nu ska ramas in. Ram inköpt på Ikea idag. Lisa och Jesse och Pelle ringde från Tassie och sjöng så fint, Siw ringde och grattade och Ungstensyskonen skickade roliga födelsedagskort. Tack, tack! Nu ska vi som vanligt i dessa tider ladda för melodifestival.............andra chansen.......heja Magnus Uggla!//Lotta

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! Och snart far vi nog se den dar filmen...

Per och Lotta sa...

Just precis, tack vare dig! Jag återkommer när det är dags för nästa film......//Lotta