07 mars 2007

Vi har fått brev från Cindi............


......galna, roliga, underbara Cindi! Hon gav mig den där avgörande kicken - det går faktiskt att sluta röka även om man varit en verklig storrökare och ändå fortsätta att vara en normal människa....och aldrig vara röksugen. Jag hoppas verkligen att hon talar sanning........ Kanske syns det vad hon skrev



Och så lite fler bevis på att våren är så smått på väg. I dag när jag gick från jobbet (i Malmö) till tåget var det alldeles ljumt i luften, så det var handskar av och det är första gången i år.


Det är nog lite svårt att se men här är våra nya garderober som bästa Per
monterat och satt in. Det kommer att bli så fint när det blir färdigt, och vilken ordning sen!
Sist men inte minst var vi och såg (och lyssnade på förstås) Ulla Skog
på Konserthuset och hon var bara så bra. I två timmar och en kvart höll hon igång tillsammans med den norske pianisten Trond Lindheim, i ett sträck(!) och det var inte tråkigt en sekund. Tack för den födelsedagspresenten, barnen!
Tack till Lisa också som på sin blogg har skrivit att jag är en viktig person och publicerat en så fin bild på Per och mig. Du är en väldigt viktig person för mig också Lisa!
Nu ska jag gå och sova. Växjö i morgon. Godnatt//Lotta

Inga kommentarer: