19 juni 2007

Oh, vad glad jag blev idag när vi kom hem....

....för det fanns en avi som talade om att vår dator fanns att hämta på ICA(!) i Jämjö. Gissa om jag slängde mig i bilen och körde och hämtade den. Ja, det gjorde jag!
Det får förstås bli en bildkavalkad från de senaste veckorna. Var så goda:
  • Kalas hos Siw och Håkan
  • Coolaste Leo
  • Bilder på oss och våra blomster här hemma








Nu ska jag läsa ut "Män som hatar kvinnor". Har redan läst "flickan som lekte med elden", så det blev lite fel ordning. Nummer tre "Luftslottet som sprängdes" köpte Per till mig häromdagen, så den ligger bara och väntar............Stieg Larsson är min senaste idol! Synd att han inte kan skriva fler böcker.
Allt för idag//Lotta
Ps. Så himla speciell var han väl inte den där Cesar, eller? Lena, du får förklara!


2 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

HURRA! LOTTA IS BACK! Jag har langtat efter din dators aterkomst nastan lika mycket som du tror jag!

Per och Lotta sa...

Och det kommer fler bilder Lisa, vi har ju två kameror nu för tiden. Den fina, likadan som den som Peter nästan blev bestulen på, har jag inte tömt ännu. Där finns bilder på din syrra också om du nu skulle ha glömt hur hon ser ut....