24 juni 2007

Pelle, Leo och Mark

Vad kan detta betyda? Jo, vi glömde att Pelle igår fyllde 8 månader och att Leo idag fyller 11 månader men vi glömde inte att Mark Levengood var värd för Sommar idag. Missade ni det så finns fortfarande möjlighet. Han är bara så bra!
Grattis, grattis PELLE OCH LEO, vi lovar skärpning.
Det närmar sig arbetsvecka igen och idag har vi mest jobbat, Per med rödmålning och klippning av gräs och jag med förnsterputsning. Så där lagom kul avslutning på helgen, men sån´t som måste göras med jämna mellanrum.
I morgon sticker jag till Malmö och Per jobbar här.
Ha det gott alla//Lotta
PS. Vi har sett den sötaste rävungen på vår kvällspromenad. Dessutom såg vi en orm som kunde varit en huggorm.......som ringlade in i rapsfältet......HU!

3 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

va inte orolig Lotta, till och med Pelles lilla mamma glomde bort denna stora dag och spatserade omkring som om det vore vilken vanlig dag som helst...

Jo. sa...

Jag fyllde.. Hm.. kommer inte ihåg, men jag fyllde också några månader förra månaden, den 3:dje. Och jag fick ingen present :(

Och henke fyllde hela 32 i lördags.

Per och Lotta sa...

Förlåt Henke! Jag lovar kompensation när ni kommer i juli.
Och Johanna, du har visst namnsdag i det rappet också..........