20 juli 2007

Äntligen semester!

Det är bara att börja njuta.......solen skiner fortfarande även om hotet om regn senare i helgen hänger över oss. Vi har just avnjutit första semestermysmiddagen på altanen. Den bäste har fått en välförtjänt semesterpresent (även om den blev lite misslyckad var det i alla fall välment)
Vi har också pratat med Stina som haft alla barnbarn på besök och Majda fyller snart två år och tvillingarna bara växer och växer. Härligt att höra! Vi hoppas på besök av Stina och Bo på söndag när dom passerar på väg till Tyskland.

Nu förbereder vi oss för födelsedagskalas hos Leo och sen lite lagom strapatser i ljuvliga Jotunheimen.
Och jag ska få röka! Himmel, va härligt! Tänk att sitta på fjället efter en lång promenad och få njuta av en cigarett, yes! Den som försöker protestera, forget it. Vilken trevlig person jag kommer att bli;-).
Allas väl önskas//Lotta

5 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

ingen protest bara en stilla undran - menar du roka som i ciggisar? Och va sjutton var det for fel pa presenten??? Om pappan ar en gnallspik over presenter kan du alltid kopa mig ett par styckna istallet - jag gillar ALLA presenter! Hoppas du har fatt en uuuunderbar sovmorgon idag!

Per och Lotta sa...

Ja, det menar jag såklart! Och du ska få presenter och jag fick sova ända till halv nio! Bingo!//L

Anonym sa...

Önskar broder Per och dig Lotta en riktigt skööön semester och ha det jättegott i Norge. Ska bli roligt att träffas den 4 augusti. Kram Ulla o Curt

Anonym sa...

Ha en jätte skön semester!
Men du Lotta, den där ciggen är inte så god som man kan tro efter ett långt uppehåll, man känner bara hur illa man luktar och vill gå och borsta tänderna. Därför har jag slutat med semester ciggen också!!!!!
I alla fall, jätte fina bilder ni har på er blogg. Kramar i massor från Kinga

162108 sa...

Tack för tipset Kinga, men jag är nog alldeles för mycket rökare för att nånsin kunna tycka att det luktar eller smakar illa. Tyvärr!//L