30 juli 2008

Hemma igen, igen!

Ja, jag hann knappt mer än hem förrän det var dags att dra iväg igen. Till Malmö i två dagar. Trots en ond hals har det varit bra dagar med mycket uträttat. Nu är det dock väldigt, väldigt skönt att va hemma igen! Jag kan också glädjas nedanstående trevliga inköp på HM. Den gröna fanns tyvärr bara i storlek 34 så det fick bli en cerise i stället. Har just mannekängat för Per och jag blev godkänd. Per hade lagat GI-riktig middag till jag kom hem och så har vi varit på promenad. De rödbladiga ricinerna har plötsligt hämtat sig efter sommarens torka och är nu en njutning för ögat. När jag står i sovrumsfönstret och tittar ner på dom blir jag glad varje gång!
Jag återkommer i helgen med Pers bravader medan jag var i Stockholm. Dessa bravader kräver nämligen bildbevis som jag för ögonblicket inte har.

Inga kommentarer: