21 augusti 2008

Max Alfred Eastman är här!

Nu är han här den nye prinsen av Tasmanien! Jag hade inte mer än avslutat bloggandet i går kväll förrän Lisa ringde och sa att det var på gång. Halv två fick jag ett MMS med bild på underverket. Allt har gått bra och snabbt! Lisa sänder en särskild hälsning till Kinga att Max är ett alldeles för bra namn för att dom ska kunna avstå från att använda det. Stor-Max i Hovmantorp känner sig säkert hedrad tror jag. Jag återkommer senare med bilder och detaljer för nu måste jag sticka till jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att allt gått bra för dem! Har varit inne och tjuvkikat på er blogg för att få veta när underverket kikat ut!
Hälsa till dem när ni pratar med dem!
Hälsningar
Mia C (Karlskrona)

hanna sa...

Tjohooo! :D
Grattis grattis!