04 maj 2010

Vikt- och måttrapport

Jag har inte gett upp om nu nån trodde det. Nej nej, tvärt om, jag är mer peppad än nånsin. Läget denna dag ser ut så här:
Vikt: 61,8   Midjemått: 78 cm
Jag kunde verkligen inte vara mer nöjd med resultatet så här långt. Två kilo och tre cm kvar till målet och det känns inte på något sätt oöverstigligt. Bara känslan att kläderna sitter löst, att äntligen kunna använda kläder som hängt i garderoben i evigheter bara för att jag inte fått på mig dom och att till och med skorna blivit lite för stora(!). Nu väntar jag bara på att nån ska utbrista: Himmel va smal och snygg du har blivit;-). För det är det nämligen ingen som har...... Oavsett känner jag mig vansinnigt mycket piggare och faktum är att jag idag känner mig mycket mer som
än som
Bara det är ju nåt att glädjas över. Och det gör jag!

6 kommentarer:

lindamagnus sa...

Heja vad du är duktig Lotta! Härlig känsla!

Jo. sa...

HImmel va smal och snygg du har blivit mamma!! Fan, hur gör du, jag fattar inte?

Anonym sa...

Hahaha, ni är snälla ni. Men jag vet ju att jag tiggde om det. Och Johanna, du har ju inte ens sett mig på bild./Lotta/Mamma

Anonym sa...

Och Johanna, jag tycker inte jag gjort några stora uppoffringar. Jag har bara varit lite mer ihärdig denna gången.

Ulla o Curt sa...

Himmel vad du är duktig Lotta! Jag försöker att inte äta så mycket godsaker och försöker röra på mig men gå ner i vikt och blir smalare i midjan, nej nej nej inget händer här hos mig. Kanske det där med youga vore något, eller??

Lisa Ulrica sa...

himmel va smal och snygg du har blivit Lotta! (Tips! lagg in en bild nasta gang sa later det ju lite battre nar vi smickrar aven om jag ar saker pa att du ar jattefin for det ar du ju alltid). Kram knubbisen i Tasmanien