19 oktober 2015

Dag 1 - fylld av aktiviteter

Och det är ju det som är själva meningen med resan. Till att börja med är det bara att konstatera att det inte går att lägga upp några bilder för Blogger är inte kompatibel (eller vad det heter) med Windows 10 som jag uppgraderade till precis innan vi åkte (dumt gjort). För bilder får jag därför hänvisa till Instagram. Inte riktigt samma sak men det är det bästa jag kan komma på när läget är som det är.
Det vi åstadkommit på träningsfronten i dag är
  • Solhälsning - jag
  • Morgonpromenad -Per
  • Spinning - båda
  • Pilates - jag
  • Stavgång - Per
  • Styrketräning - båda
  • Kvällspromenad - båda
Mellan passen solade vi vid poolen och läste våra böcker. Per läser "Elva dagar i Berlin" av Håkan Nesser och jag har tagit mig an klassikern "Idioten" av Dostojevskij.
Och så har vi ätit egenhändigt tillagad köttfärssås med spagetti.

Inga kommentarer: