20 december 2007

Dom är här nu!


Jaa, nu är dom här Eastmanfamiljen, sommarbruna och fina. Resan var förstås dryg, men allt fungerade bra och 9.10 i morse landade dom på Kastrup och blev mottagna av Per, Linda, Magnus och Leo. Så himla kul att se alla i verkligheten igen. Det är ju faktiskt nästan exakt ett år sedan. Men det är en konstig sak har Per och jag just konstaterat. Det dröjer inte lång stund förrän det känns som om dom varit hemma hela tiden...........;-) Förstår inte det riktigt. Nu är det i alla fall så att Pelle somnade för en halvtimma sedan och Lisa och Jesse alldeles nyss. Dom var ordentligt trötta. Om en timme eller så kommer Linda, Magnus och Leo också, så då blir huset fullt (nästan). Jag skulle jobbat idag var meningen, men Jan-E-katten råkade i slagsmål i förrgår natt och blev biten i ansiktet och fick sitt öga så illa skadat att vi var tvungna att uppsöka djurkliniken idag. Stackars kisevise! Nu har han fått antibiotika och cortison och så en tratt runt huvudet. Det senare gillar han inte kan jag säga. Eftersom Per och jag också känner oss ganska trötta ska vi dricka kaffe nu så att vi håller oss vakna till Linda, Magnus och Leo kommer.................det känns som om jag också hade varit ute och rest i 30 timmar! Hörs i morgon skulle jag tro/L

2 kommentarer:

Ulla o Curt sa...

Underbara bilder med systrar, kusiner, svågrar och morfar Per på en och samma bild. Välkomna hem till Sverige Lisa Jesse och lille Jack Pelle

Anonym sa...

Som vanligt är jag inne och tjuvkikar på er blogg, kul att se bilder på Eastman familjen på svensk mark!
Hälsningar
Mia C