17 februari 2008

Haha, Carola vann inte!

Skadeglädjen är som bekant den enda sanna glädjen, visst? Jag kände mig verkligen grymt glad i går kväll i alla fall, när den skrikande, hakdarrande, silikon- och botoxpumpade människan inte gick direkt till finalen. Fattar inte varför alla verkar tycka att hon är så himla bra??? Jag hejade på Sanna. Jättesöt var hon och låten var så bra att hon säkert vinner alltihop. Det tror jag. Nog med struntprat!
Det blev ingen joggingrunda i Jämjö som vi hade planerat. Blåsten har hållt oss i ett järngrepp idag så det fick bli motionscykeltur framför TV:n i stället. När det sen framåt eftermiddagen lugnade sig något gick vi vår vanliga Trummenäsrunda, så ganska nöjda är vi med dagens motion. I morgon ska jag jobba men Per har tagit semester och hoppas kunna fixa lite med växthuset. Förresten, det är 27 grader i Bangkok precis nu mitt i natten.

Inga kommentarer: