21 maj 2008

Lindas betongprojekt!

Kom nu inte och säg att det blev misslyckat efter allt detta arbete! Väldigt snygg design, tycker jag. Och som sagt, det ska ju synas att det är gjort för hand. Den "fula" sidan får ni vända mot husväggen. För ordningens skull kan meddelas att formens bottenplatta, både in- och utsida inte är borttagna ännu, men det ska fixas naturligtvis...........Nu väntar jag på att Per ska komma hem från Malmö. Vi ska äta smala GI-anpassade hamburgare. Jag har förresten världens träningsvärk idag. Body Balance-passet igår var mycket mer ansträngande än det verkade medan jag höll på. Caroline, vår fantastiska ledare, gjorde ett fantastiskt jobb och jag har anmält mig till ett nytt pass på tisdag. Kul, kul! Vår fina kumquat ser ut så här just för tillfället. Jag lovar syjuntekamraterna att vi vårdar vår bröllopspresent ömt!

3 kommentarer:

lindamagnus sa...

Två av sidorna är ju hur fina som helst! Det ska vi vara nöjda med tycker jag som förstagångsbetongare!

lindamagnus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lisa Ulrica sa...

jag tycker den ar skitsnygg - speciellt den "fula sidan" - jag tycker det ger den karaktar!