16 januari 2009

Hurra, det är fredag!

När arbetsveckan är så´n att det man stryker på "att göralistan" bara är en bråkdel av det man skriver dit, då jublar man verkligen när det drar sig mot fredag eftermiddag. Förvisso skulle jag lätt kunnat jobba vidare både lördag och söndag, men nej, där går gränsen. Det måste vara bättre att komma tillbaka på måndag med helt ny energi. Nu är det inte så att jag klagar på riktigt för jag gillar att ha det lite så där kaotiskt omkring mig, åtminstone då och då. När Per samtidigt är i ungefär samma situation är det dubbelt bingo när fredagskvällen är här. Vi tränade i gymmet innan vi åkte hem och nu har vi precis avnjutit fredagsmiddagen. Kaffe och sen lite mer vin och popcorn väntar tillsammans med "På spåret" eller "Let´s dance". Vi får se. Ha en god helg alla! Ps. Det är inte min pappershög!

2 kommentarer:

Ulla o Curt sa...

Oj vilken hög med papper, bara att stapla detta på hög måste ta en massa tid, eller? När jag jobbade skrev jag aldrig ner mer än tre saker jag skulle hinna med under dagen för att inte bli besviken på kvällen man vet ju att det kommer så mycket emellan hela dagen! Ha en skön och avkopplande helg! Kramar från Hovet

Per och Lotta sa...

Min "att göralista" sträcker sig över flera veckor. Det är därför den blir så sjukt lång. Kram tillbaka och hoppas att er helg varit bra.