18 januari 2009

Kaos ska bli ordning!

Nu har jag helt gett mig i kast med något som kommer att ta många, många timmar att bli klar med. Nämligen att skapa ordning i skräpgarderoben. Ni vet den där barnens alla kvarlämnade småpryttlar förvaras. Plus alla julsaker och allt möjligt annat som man tänkt sig att bara tillfälligt ställa undan. Per har idag kört iväg massor med tidningar och bränt ännu mer. Jag har sorterat skolböcker (slängt massor), fotografier, kläder och skor. Faktum är att det känns som jag är en liten bit på väg. Och helgen är slut! Dags att ge sig i kast med kaoset på jobbet igen i morogn bitti. Hoppas hinna en liten bit på vägen där också. Per drar till Malmö, så jag kan jobba alldeles ostörd (haha). Och så fyller han ju år på onsdag så det är en del att fixa med................ Nu tar vi tag i arbetsveckan!

Inga kommentarer: