18 mars 2010

På resande fot

Denna veckan har jag varit på resande fot. Först en heldag i Malmö i måndags och sen i Stockholm från i tisdags kväll till idag. I går var jag på möte i Solna och idag har jag varit ledig och umgåtts med León ända till det var dags att åka hem. Alicia och León kom till mig i går kväll och sen tyckte León att det kunde va kul att stanna kvar hos sin farmor. Jakob jobbade jättesent och kom inte hem förrän vid elvatiden. Idag har vi varit och handlat små gummifiskar (egentligen ska dom vara till fiskedrag) i en fiskeaffär. Väldigt populärt! Och så har vi varit i "rum för barn" på Kulturhuset. Dit kom också Jakob vi lunchtid och då blev det pannkakor med vispgrädde och sylt. Ja inte för Jakob och mig då, men León käkade upp rubb och stubb kan jag lova. Riktigt kul har vi haft. Nu är jag hemma hos maken igen och i morgon är det fredag. Så trevligt!

2 kommentarer:

lindamagnus sa...

Å vad mysigt ni har haft! Och vilken fin kille han är Leon!

Jo. sa...

Åh neeeej, jag längtar ihjäl mig. På riktigt!!