07 mars 2010

Kort summering av vecka nio

Det blir nästan lite svårt att komma ihåg allt som hänt den här veckan! Det började i alla fall med syis hos mig och paella och vida organica och Bellingham 2005. Det blev jättegott och trevligt. Sen var det en helt vanlig tisdag för mig och Malmöresa för Per. Vi träffades som hastigast på min födelsedag när jag kom till Malmö och Per åkte hem(!). Min födelsedag tillbringade jag alldeles själv på hotellrummet på Konserthuset. Men det funkade det också. Massor av födesedaghälsningar på Facebook och bloggar kunde jag glädjas åt. När jag sen kom hem i torsdags väntade födelsedagskort och presenter. En ängel av Susanne Demåne, blommor från Tasmanien och Buenos Aires och en Islandsresa till sommaren (Per förstås). Alldeles otroligt! I går firade vi lite med mor och far och som en överraskning kom Jakob hem från Stockholm. Riktigt kul! I dag har vi inte gjort jättemycket, men i alla fall gått en solskenspromenad och känt att våren verklligen är på väg.

1 kommentar:

Ulla o Curt sa...

Vilken födelsedag du fick (efter självaste dagen). Lite synd om dig att sitta själv på den stora dagen men det tog ni igen senare. Hur ska det bara bli om fem år!! Kramar till er båda