11 november 2007

Fars dag och så massor med löv!





En riktigt solig, men ack så isig söndag har vi haft. Per kastade sig direkt över lövprojektet, den mindre roliga delen av att ha många och stora träd i trädgården........Men Per är envis och har tillbringat i vart fall halva dagen med att forsla bort massor av löv som samlats längs ena stenmuren. Undertiden strök jag fyra gardinlängder till våra sovrumsfönster. Inget jättekul jobb det heller, men vi vill ju ha fint till jul, så ett rum i taget.........

Min far har vi sedan firat tillsammans med Koffer, Victor och Alexander. Efter tårta och diverse småkakor var det sen läge för en söndagspromenad till Trummenäs.
Nu är det strax måndag igen. Var tar tiden vägen?
En särskild hälsning till Örnbergs: Vi läser gärna er blogg också, fast ni borde skriva lite oftare.......och vi vilar oss också då och då, :-D!

1 kommentar:

Lisa Ulrica sa...

oj oj oj lilla pappan Per - GRATTIS PA FARS DAG! Lilla jag glomde ju alldeles av detta - och Jesse blev inte firad alls men jag tror att det ar ok - han ar ju inte en riktig svensk - men du lilla pappa ar ju det - HURRA HURRA HURRA! For min goa pappa! En dag forsent men anda!