01 november 2007

Farmor Lotta proudly presents............



Ja, det är alldeles sant. En sedan ganska länge (20 månader närmare bestämt) väl bevarad hemlighet som jag nu får avslöja. Och det känns bara så bra kan jag säga.
Det vackra barnet på bilden är Jakobs son och mitt barnbarn, León Atila David Eklund López och den vackra tjejen är Leóns mamma Alicia. Olika skäl, som jag inte tänker gå in på, har gjort att León har varit hemlig. Men det spelar ingen roll längre för nu är han officiell! Jag vet att de översta bilderna är dåliga, dom har jag scannat, men det kommer flera en annan dag. Nu ska bästa Per och jag vara långlediga igen. I morgon blir det gravsmyckning och sen ska vi bara vara hemma och dona.
God helg till alla!/L

3 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

Oh - dom ar ju sa fantastiskt fina! Vilken finfin grabb & vilken tur han har som har en san cool pappa for att inte tala om en otrolig farmor! Fina grejer! Pelle halsar att han ser ut som en kul liten grabbb att busa med.

lindamagnus sa...

Instämmer i att det är en riktigt fin liten kille Leon!

Ulla o Curt sa...

Grattis till en jättesött barnbarn farmor Lotta! Vilken överraskning! Kramar Ulla o Curt