27 november 2007

Vårt nya vitrinskåp!



Det var det som var projektet och det har pågått från det att vi började prata om ett nytt för en månad sen eller nå´t tills idag när det står där i all sin prakt. Bingo! Det är bara så himla snyggt! Håll med! Anledningen till att ett nytt skåp kom på tal är Pers nya passion (lite min också i och för sig), nämligen att bjuda på konstglas på Tradera. Ibland lyckas det och ibland lyckas det inte alls. I vilket fall måste vi ju ha nå´nstans att ställa allt glas, hihi. Per har byggt hela härligheten och installerat spotlights under diverse svordomar och andra kraftuttryck. Jag lovar att jag har varit tyst som en mus och hållit väldigt låg profil utom när jag på direkt tillsägelse har hjälpt till med hantlangning. Han är så duktig lille Per! Kom hit och titta när ni har vägarna förbi kära vänner. Nu ska vi fika.

3 kommentarer:

hanna sa...

OJ. Jag är imponerad, snyggt jobbat Per!

Anonym sa...

Lotta och Per!
Per, det var bra jobbat! Stilrent och snyggt. Prylarna inne i skåpet är inte heller dåliga. Nu kan ni sitta och njuta i soffan och kolla in era dyrgripar. Kram/Siw

Ulla o Curt sa...

Snyggt skåp och snygga glaspjäser. Lite långt att komma förbi på en fika. Sorry! Kram Ulla o Curt