26 februari 2009

Väderprognos

Väderläget på andra sidan klotet intresserar mig väldigt mycket för tillfället. Det är det där med att packa rätt saker. Konstigt nog bekymrar det inte Per ett dugg.... Nu har jag botaniserat bland väderprognoserna och upptäckt att Danmarks motsvarighet till SMHI kan ge väldigt detaljerade uppgifter. Varmt i Melbourne när vi kommer dit alltså.

Lite svalare i Launceston vid samma tid, men dit kommer vi ju inte förrän den 4:e på kvällen, så det kan ju ändra sig.Oj, oj, oj, det är nära nu! Bara en arbetsdag kvar innan vår längsta semester nå´nsin. Märks det månne att jag börjar få resfeber? Gokväll!

4 kommentarer:

Borv sa...

Ha en underbar resa och njut av varje sekund!

Per och Lotta sa...

Tack Henkan och välkommen hem från din långresa!

Lisa Ulrica sa...

Och hjärtligt välkomna hit! Jag ringer imorgon bitti så på er fredagsafton.

kramar lisan

Kinga sa...

Ha en underbar resa önskar jag med! Ge Lisa en stor kram från mig! Kram Kinga