12 juni 2009

Fina fredag

Ja faktiskt, trots att det är så himla grått. För första gången på länge har vi tränat i gymmet efter jobbet och kände oss väldigt nöjda när vi var klara. Jag känner redan av ett nytt moment, utfallssteg med hantlar. Att jag börjat med detta beror på att jag vill undvika att få träningsvärk efter en dags fjällvandring. Jag brukar nämligen knappt kunna gå dag 2 och 3 och det är ju inget vidare. Nu fick jag några träningstips när jag var på massage förra veckan. Väl värt att pröva även om det visade sig va sjukt jobbigt med just utfallsstegen! Nog om detta. Ni ser här Per hållandes vår senaste investering, en ny Norrmanlitografi. Fin, eller hur? Vi tycker det i alla fall!

Nu är det dags att kolla på "Kvarteret Skatan" (repris från nå´ngång). Så bra start på fredagskvällen! Förresten hörde vi nå´t roligt på radion idag. Höjden av negativism: Varför glädjas åt sommaren när det ändå snart är höst! Trevlig helg!

Inga kommentarer: