22 november 2014

In i kaklet!

Veckan i Playitas har redan gått och i morgon förmiddag åker vi hem. Jag känner precis nu att jag lätt skulle kunnat stanna en vecka till för så himla roligt är det att vara här. Vi har verkligen utnyttjat alla möjligheter till träning. Särskilt Per som är i gymmet just nu för ett sista träningspass för denna gången. Jag känner mig lite sliten och har ont (träningsvärk) mest överallt. Vi har varit på morgonpromenad och spinning intermediate på morgonen och därefter på mobilitypass. Per bjöd efter det på stektägglunch. Vi kunde se att molnen skingrades, det hade regnat ihållande på förmiddagen, och skulle vi ge oss ut på långpromenad var det nu. Det blev en milslång vandring längs cykelvägen till Gran Tarajal och tillbaka. Per är tillbaka från gymmet och vi har druckit kaffe och ätit var sin Japp. Nu är det dessvärre så att vi måste packa ihop våra saker.... I kväll lagar jag mat. Det blir chorizo med pasta och ostsås. Till det ska vi dricka vin och framåt kvällen finns det även en påse chips som vi ska njuta av.
Vi är så nöjda med veckan och satsar redan på att komma tillbaka om ett år. Absolut!
 Det blåste våldsamt i morse!
 Och regnade!
 Fint väder på långpromenaden där vi passerade den fina kaktusodlingen.

Inga kommentarer: