15 augusti 2006

Beställningsjobb klart att skicka


Nu är tröjan som Lisa beställde för flera månader sedan klar. Lätt och rolig att sticka. Tillverkad i bomullsgarn så den kan nog passa till svala försommarkvällar i Tasmanien...........kommer med paket.

Och, världens coolaste Leo växer så det knakar. Han har passerat fyra kilo med god marginal och är redan 54 cm lång. Hans morfar är övertygad om att han kommer att bli minst ett par meter om han fortsätter i den här takten!!?

Och, vi har börjat jobba och det regnar.....
Jag måste förresten berätta att jag ska jobba i Malmö tre dagar nästa vecka och trots att vårt bokningsföretag satte till alla klutar för att hitta ett hotellrum var det superfullt i både Malmö och Lund. Det är både Malmöfestival (den som Tiffany Persson från Staffanstorp brukar gå på ni vet) och nå´n stor mässa. Jag blev hänvisad till Köpenhamn! Jag ska alltså jobba i Malmö och övernatta i Köpenhamn. Både jobbigt och (mest) roligt!

1 kommentar:

Lisa Ulrica sa...

WOW! Min lilla kille kommer vara snyggast i hela Tasmanien i det stickade. Tusen tusen tack till Lottan!