10 augusti 2006

Förberedelser inför lördagens bröllop


Mitt hår har verkligen varit mer än katastrof de senaste veckorna. Ingen färg alls när jag tänker efter...Därför var det så härligt att åka in till stan idag och slå sig ner i "frisörstolen" och låta sig behandlas. Efter fem år hos Mia på "Glada Saxen" i Växjö (Hovmantorp fram till 2004) var det lite nervöst att bli klippt av en ny frisör. På "Cookie and I Hairteam" (för övrigt samma salong som Linda fick sin styling inför bröllopet förra augusti) tog lilla Jenny Bondesson (ja, det är Björns fru och Ingeborgs och Svens svärdotter. Inte undra på att Ingeborg jämt är så fin i håret) hand om mig på bästa sätt. Se bara! Jag kunde verkligen inte blivit nöjdare. Så nu är det bara lite fix med nagellack och smink så är jag klar för Annas och Mattias bröllop....
Det blir förresten Johannas klänning (den jag fick i present häromveckan, Buenos Aires eller?) och Lisas sjal (den jag fick i present efter långresan, inköpt i Bangkok tror jag). Återkommer med bild på oss i bröllopsfestmundering//Lotta

1 kommentar:

Lisa Ulrica sa...

ha det riktigt riktigt rasande kalastrevligt! Jag ser fram emot att se er i kalaskladsel. Vad ska pappan ha for nagellack manntro??!!