21 oktober 2006

Här är vårt kylskåp!




Vad härligt det är att har gjort nå´t så tråkigt som att städa kylskåpet.............där kan man ju hitta alla möjliga saker som är bortglömda sedan länge. Men inte nu längre! Rent och fräscht och bara så´nt som vi använder mer eller mindre dagligen. Ett nöje att titta in i kylskåpet efter detta, se själva!
Duktige Per har städat ur växthuset och gödslat inför våren (himmel vad det känns avlägset!), så nu börjar vi känna oss redo för vinterns ankomst. Lite gråmulet och regnigt har det varit idag men vi har ändå tagit en entimmes promenad runt Trummenäs iklädda regnställ. Blöt om fötterna blev jag som inte hade förstånd att ta riktiga kängor på mig, men jag har tinat upp nu. Favorithunden Linda är frusen av sig säger Malin, därför har hon fått ett varmt vintertäcke..........men Per och jag undrar om hon verkligen är så frusen när det är 15 grader varmt...........Hörs i morgon//Lotta
PS! På tisdag kommer Lisas och Jesse´s bäbis om jag har rätt!!!

Inga kommentarer: