10 oktober 2006

Vilken bokpall!!!


Om man önskar sig något väldigt mycket kan det faktiskt bli verklighet. Bingo, för här är den: Snyggaste och mest praktiska bokstegen som finns och den har tillverkats av "Bäste Per" förstås. Som vanligt är jag stum av beundran. Sen är jag dessutom väldigt glad över att har kommit med i Folkuniversitetets konversationskurs i engelska. Nu ska jag satsa för att kunna föra ett samtal med Kim och Peter när vi kommer till Tasmanien. (Jesse talar ju redan bra svenska så det räknar jag inte som något problem). Håll tummarna för att jag ska klara av kursen (och Per ska bli väldigt delaktig, jag lovar...). I morgon kommer första läxan...../jag berättar mer då/Kram.

2 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

Wow! Kurs i engelska. Jag jobbar pa att lara Kim och Peter lite svenska ocksa men an sa lange ar det ganska begransat till "du ar en slemmig groda". Detta till foljd av att Jesse lurade Kim att saga till mig att "Lisa, du ser tjock ut idag" nar hon hade problem att saga vacker. Sa da tranade vi in "du ar en slemmig groda" tills han kom hem den dagen. Ska bli spannande att se hurdan kursen ar!
Kram!

Anonym sa...

Men är den inte från IKEA?