14 januari 2007

Nästan som Gudrun!







Himmel vad det stormar! Eftersom det är västliga vindar är det absolut värst precis där jag sitter. Fönsterrutorna skallrar och det viner i trädkronorna. Hemma igen är vi i alla fall efter en resa som från dörr till dörr tog dryga 40 timmar. Det är först idag som vi känner oss riktigt pigga igen (efter att ha sovit 12 timmar två nätter i sträck!) Förresten, Per är inte helt kurrant, har lite ont i halsen, men vi hoppas att det är snabbt övergående.
Jag har precis laddat ner korten från sista dagen i Scottsdale. Det känns konstigt nog redan ganska
avlägset. Det jag saknar mest är två coola killar som vi hade nöjet att umgås med precis hela tiden i tre veckor...................gissa vem?!

Stor nyhet: Jag har inte rökt en enda cigarrett idag!!!
Jag är lite stolt över det faktiskt.
//Lotta

2 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

Lotta! Du ar fantastiskt duktig, hurra! hurra! for universums basta Lotta!

lindamagnus sa...

Oj vad du är duktig Lotta!!! Tjuvstart till och med ju.