30 januari 2007

Förvandlingen låter vänta på sig!

Hur lång tid tar det egentligen innan man blir så där rosig och frisk och snygg och fräsch och väldoftande? Nu har det gått 17 dagar sedan jag slutade röka och jag märker ingen skillnad alls. Känner mig ganska lurad faktiskt. Nej, jag ska inte ge upp. Har jag klarat mig så här länge (vilket, när jag tänker på det föreföll totalt omöjligt för ett par månader sen) ska jag kämpa vidare. Det värsta lär vara över efter tre veckor....................suck!

4 kommentarer:

Lisa Ulrica sa...

Ah, jag kunde precis kanna en ljuvlig bris flyga forbi min nos, anda hit ner till Tasmanien. Och duktig ar du, duktigare an duktigast. Jattemassa kramar till snyggsnygga Lotta... Pelle halsar ocksa och hejar pa for fullt

Anonym sa...

Whao!
Jag hörde hur herrarna på sta´n förvånades över denna vackra kvinna, WHAOOOOO! Det hördes ända upp till stor sta´n. Du är jätteduktig LOTTA och förmodligen ser du inte det själv men blicken blir din är säkert mycket klarare och rosorna på kinderna kommer. Fråga din PER! Ha en bra rökfridag.KRAM/Siw

Per och Lotta sa...

Tack Siw, för att du håller koll på mig! För det mesta känner jag mig jätteduktig, men ibland är det ett rent h-e......bara att bita ihop alltså!

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar