04 september 2007

Att falla som en fura.....

....vet jag nu precis hur det känns. Så många gånger som jag sprungit på "vår" motionsslinga känner jag förstås till varenda rot och varenda sten som sticker upp på stigen. Men idag tappade jag visst koncentrationen en tiondels sekund och föll verkligen som en fura, eller en sten, eller en valross eller vad ni vill! Himmel vad det gjorde ont! Jag föll dock inte som hon på bilden utan framåt och landade på bröstkorgen..........aaaaaaaaaaaaj! Fast nu mår jag bra igen! I morgon bär det av till Alvesta och arbetsmiljökonferens i dagarna två och sen avslutar jag arbetsveckan i Malmö där "ekonomiska klubben" ska ha möte. Bästa Per drar till Malmö i morgon till sina controllerkompisar, så för tillfället är det intensivt.


Och på torsdag sticker bästa Jocke och hans kompis Tobbe till Oslo för att jobba. Håller tummarna för att det blir jättebra i grannlandet!

Inga kommentarer: