15 september 2007

Soligt och stormigt och lördag

Så här såg katterna ut innan jag satte på dammsugaren............fattar inte varför dom är så rädda för den. Bara dammsugaren kommer fram ur skåpet far dom iväg som galningar. Så här fin blev stenläggningen som Per jobbade med förra helgen. Visst är det snyggt?!

Efter att ha fixat och donat hela dagen, gått en promenad ut till Trummenäs udde och ätit GI-riktig middag känns det väldigt bra att bara slå sig ner framför datorn en stund.

Jag har upptäckt Facebook , ja inte precis själv, men Johanna och Jakob pratade mycket om facebook när jag var i Stockholm (ja, Jocke är förstås också med) och när jag väl tog mig för att gå in hittade jag Lisa där också. Så nu har jag några vänner där att chatta med vid tillfälle. Nu är kvällen vikt för "Svensson, Svensson" och Babben. Hoppas hoppas att det blir så bra som vi har tänkt oss. God lördagskväll! Blås inte bort!//L

Inga kommentarer: