19 september 2007

Mor och jag på stavpromenad!

Det var ganska kallt och blåsigt när mor och jag gav oss ut på onsdagspromenad med stavar (allra första gången med stavar för mor faktiskt). Min vana trogen älgade jag på, men insåg snart att det var lite för fort för min ovana mor. Efter att ha saktat av lite på tempot fick vi en suveränt bra promenad med mycket prat och skratt. Bestämde direkt att detta ska bli en god vana en gång i veckan.
Har också hunnit bona köksgolvet och det blev så blankt och fint, se bara!
Det har kommit garn också med posten och jag kan bara säga: Lyckliga den människa som ska få bära den härliga varma tröjan i vinter! Mjukare ull har jag aldrig känt. Jag tror att till och med Johanna skulle acceptera den! OK, nu ska jag fixa lunchmaten till i morgon, flytta tillbaka köksmöblerna och sticka lite på tröjan som nå´n ska få..........Kram alla//Lotta PS. Per är i Skanör och jobbar med verksamheten 2008. Han kommer hem i morgon.

1 kommentar:

Lisa Ulrica sa...

Och va fin den bilden ar pa mor och dotter - ni ser sa liksom harligt kramgoa ut - jag tror jag far komma hem och krama om er snart!