04 mars 2008

Födelsedagen

Den riktiga födelsedagen började i svinottan med resa till Malmö och möten hela dagen. Solen sken när jag promenerade till jobbet och vid kanalen stod ett träd i blom. Lagom till att jag skulle gå till hotellet på eftermiddagen började det regna häftigt. Tur att det finns gallerior i sådana lägen.......... Största överraskningen fick jag när jag kom in på hotellrummet (se bilder från mobilen) och det fanns paket och blommor på bordet. Inte i min vildaste fantasi hade jag kunnat ana det! Men Johanna hade inte legat på latsidan utan instruerat Lotta (bästis som bor i Malmö) att handla present och leverera till hotellet. Så snällt av Lotta att fixa det, för jag blev verkligen så glad! Jakob och León ringde och Jocke förstås, SMS från Karin och Lisa, mail från Siw och Hanna och senare på kvällen ringde Linda och sjöng för mig. Vad kan man säga? Tusen tusen tack! Jo, jag sprang lite i affärer också, köpte en tröja hos Gudrun och har nu handväska full med baht.......... Väl hemma hos Per igen fanns det födelsedagskort från Annika och Gert och från min gamla barndomskompis Barbro.

2 kommentarer:

Ulla o Curt sa...

Vi har skickat mail till Per har ni sett det????

Kram Ulla o Curt

Per och Lotta sa...

Ja, det tror jag. Han pratade om att han haft kontakt med er.//Lotta