15 mars 2008

Offentlighetsdagen.....


...innebär att Per och jag har sett till att bli man och hustru alldeles på riktigt! Fatta det mina vänner att nu är jag fru Ungsten och jag är sjukt stolt över det! Dom enda i hela världen som visste om detta i förväg var Ulla och Curt och dom har verkligen gjort vår dag till det bästa minnet man kan tänka sig. Vi började dagen på marknad alldeles vid gränsen till Burma. Orkidéer i tusental fick vi se och bara det var en upplevelse. Men, detta var bara början på vår bröllopsdag. Våra "thailändare" tog oss sedan på lunch i Prachuap Khiri Khan och det var gott och vi hade en fantastisk utsikt över Siambukten. Ringpåtagning med tillhörande skål i vitt vin ägde rum vi Ao Manao, en ljuvlig strand med bergen i bakgrunden. Kunde verkligen inte bli bättre!


Kolla mina ringar!!!

Som om inte detta var nog hade Ulla och Curt fixat sjurättersmiddag på en fantastisk strandrestaurang alldeles i närheten och vår dag kunde inte avslutats bättre. vi har verkligen njutit av både underbar mat och dryck hela dagen och kvällen. Vi kan verkligen inte tacka Ulla och Curt nog för denna omsorg om oss! Återkommer snarast med detaljer om all god mat vi fick och underbara rosor på bordet, jag grät floder av glädje!!!

15 kommentarer:

Kinga sa...

OJ OJ OJ vad roligt! Tänk, att det var det första jag sa till Peter igår när det stod på mammas blogg att det skulle komma överaskningar idag. ETT JÄTTE GRATTIS TILL ER BÅDA! Värkligen roligt! Kram Kinga!

Ulla o Curt sa...

Tack snälla!//Per och Lotta

Jo. sa...

Jiiihuuuuuuuu!!!

Anonym sa...

WuuuuuhuuU!!!

Fan va kul grattis Mor o Per!
// Jocke!

Lisa Ulrica sa...

WOW WOW WOW!!!!! Vi visste det! Eller jag trodde absolut att det var jag som var for romantisk men sa ar ju min far en romantiker i hjartat - det visste jag val! Ah va harligt, va underbart, va roligt! Battre nyheter pa denna sondagsmorgon kunde jag inte fa! Och vilka ringar och vilket par! Grattis pappa, grattis Lotta! Ni ar underbara!

lindamagnus sa...

Wohoo!! Vilken fantastisk nyhet! och vilken dag ni ser ut att ha haft! Jätte-jätte-massa kramar och grattis från oss! Vi hörs! /Linda, Magnus & Leo

Anonym sa...

Grattis Per du har fått världens bästa LOTTA! Lotta hoppas ni får en härlig bröllopsvecka.(missade man möhippan nu??)Kram Siw

annamaria sa...

Jätte-grattis önskar Lindblommorna från Lessebo!!!

Borv sa...

GRATTIS till er! Ni ser sådär härligt lyckliga ut. Ta hand om varandra.

Kramar från Henke (borv)

hanna sa...

Bästa hemlisen på länge! Stort stort grattis! :D

Anonym sa...

Jättegrattis och många lyckönskningar!
Carpe diem!
Yvonne o Jan-Olof

Pauline Roos... sa...

Åhhh jag måste också gratta - fast jag inte känner er! Man blir så glad av att följa er blogg & nu blev jag dessutom riktigt tårögd!

All lycka till er!

Kram Pauline (som egentligen känner Linda & Magnus & Lisa...som inte är lika dukitiga bloggare *s*)

... sa...

Ett något senkommet jättegrattis från oss fyra på Vikbolandet också!

Fantastiskt med en Ungsten till i släkten!

Anonym sa...

Grattis grattis grattis Per & Lotta!!!! Bra jobbat!!!
kramar, sara, stella, crille & sigrid

Eva Götharson sa...

Och jag kan heller inte låta bli att få skriva ett STORT GRATTIS OCH MÅNGA LYCKÖNSKNINGAR till er båda!

Hälsningar från Eva Götharson, Lisas vän.