02 mars 2008

Fortsatt firande!

Här firas det i dagarna två! Idag har jag blivit uppvaktad av bästa Per också, med böcker och härlig joggingoverall (inte till jogging dock utan mer att mysa i). Jag hade önskat mig det. Lisa skickade tvåannorlunda böcker om Thailand och av Linda, Magnus och Leo fick jag en ursnygg scarf från Benettonoch en bukett tulpaner. Så kom mor och far också, med presentkort från Wonderful och en fin orkidée. Per hade bakat sina special-petit chouxer som vi avnjöt till kaffet. Förresten, på Ullas och Curts blog hittade jag en födelsedagshälsning också. Tusen tack till alla! Idag har det varit ganska hyfsat väder, så på förmiddagen var vi på promenad och kollade alla nybyggda hus på Trummenäs.
OTÅLIG VÄNTAN PÅ FRUKOST

LEOS STÖVLAR OCH MORFARS
MALINS KANINER ÄR KUL


GANSKA KUL ATT GUNGA I GUNGSTOLEN OCKSÅ

Nu har jag packat min övernattningsväska för morgondagens resa till Malmö. Avstämningsmöten med olika kollegor i morgon och ekonomicontrollermöte hela tisdagen. Det ska bli kul! Jag ska absolut hinna med ett besök hos Gudrun efter jobbet också och så ska jag växla till mig en massa baht..............29 grader är det i Bangkok alldeles precis nu. Fikadags!

3 kommentarer:

Ulla o Curt sa...

Just nu kl 00.30 28 grader i Huay Yang. Ha en riktigt bra dag imorgon på födelsedagen. Fina kort på hela familjen Ungsten/Eriksson. Kramar Ulla o Curt

Kinga sa...

Ett stort GRATTIS från fam.Andersson också! Alltid lika roligt att kolla in er blogg! Så det var hos er fam Ungsten-Eriksson var. Försökte ringa dom i Lördags för att se hur dom har det i växjö! Ha en bra vecka. Kinga

Per och Lotta sa...

Tack, tack Ulla och Curt och Kinga med familj!//Lotta