15 augusti 2007

Ensam hemma......



...är inte så kul! Särskilt inte när metrologerna hotar med åska. HU! När jag kom hem från jobbet var det bara lite regn och hindrade mig inte från att ta en springtur på slingan. Kändes ganska bra, tjejmilen närmar ju sig med stormsteg. Sen regnade det ordentligt och vindmätaren visade på 9 m/s. Nu, när jag är färdig med utomhusgöromålen, skiner solen! Kan det vara klimatförändringarna som spökar? Bilderna är tagna precis mellan regn och sol, inte så illa med tanke på att jag inte är så hemma med "finkameran". Har precis pratat med bästa Per och det regnar i Malmö. Nu ska jag ta itu med inomhusgöromålen.

3 kommentarer:

Borv sa...

Vad vackert ni har det! Blekinge gör skäl för namnet Sveriges trädgård ser jag.

Per och Lotta sa...

Tack för det Henkan!

Lisa Ulrica sa...

hur fint som helst, vi ar mycket imponerade - Kim och jag!