25 augusti 2007

Ensam borta!

Hur kul är det att vara i Stockholm hos sina barn och plötsligt bli alldeles övergiven? Inte helt fel faktiskt. Jag har bevisat för mig själv att jag inte är helt hopplös. Jag har 1) klarat att åka från Söder till Östermalms IP för att hämta nummerlappen och en massa reklam i Danicahallen (olidligt varmt där så det var inte aktuellt att stanna längre än nödvändigt) 2) åka tillbaka till Centralen och sen kolla alla butiker på Drottninggatan och de flesta planen på Åhlens. Himmel vad mycket fina saker det finns! och 3) ta mig tillbaka till Östgötagatan och vrida om sjutillhållarnyckeln två varv och komma in i lägenheten! Yes! Och så hittade jag ju Replay-butiken på Drottninggatan och där fanns drömjeansen! Nu ska jag äta pasta och ladda för morgondagen. Betämma tid och plats med Annika och Stina också. Bästa Per har bara jobbat och jobbat därhemma och i morgon bitti drar han till Emmaboda för att cykla 4 mil.

Inga kommentarer: