23 augusti 2007

I morgon vid den här tiden........

...är jag hos Johanna och Henke! Stackars bästa Per som ska sysselsätta sig här hemma alldeles själv. Men han fixar nog det. Jag ska ringa hem ofta, ofta! Sista uppladdningen inför loppet på söndag blev en kort joggingtur efter jobbet idag. Man måste ju hålla benen igång. Per sprang en betydligt längre runda. Nu ska jag packa mina saker och i morgon förmiddag tar jag flyget till huvudstaden där min unge möter mig på centralen. Då blir det först sushi (det har jag särskilt beställt!) och sen en shoppingrunda (perfekt att det är lönedag i morgon, så man kan köpa nå´t onödigt!) Och detta ska jag ha på mig på söndag om ni skulle få för er att kolla Sportspegeln(hihi)...........

Jag slänger in lite mobilbilder då och då och dom kan man om inte annat kolla på här. Håll tummarna för mig och för Annika och Stina (Nilsson) som jag ska sammanstråla med på söndag förmiddag. Jag och Per önskar alla en solig och mysig helg!

2 kommentarer:

hanna sa...

Lycka till! Och förhoppningsvis ska man kunna se bilderna här i högerkanten, jag ska mecka med det idag (trots att Henke L som är proffset befinner sig i Prag) :D

Per och Lotta sa...

Och nu kan man det :D