04 april 2008

Vilken tur att man kan googla!

När vi för en stund sen åt middag började vi prata om filmer. Jag berättade för Per att jag på 80-talet hade en jätteaffisch på den coolaste av alla (nå´nsin!). Men det var lögn att komma på namnet....men du vet, han som var ihop med Lauren Bacall och som spelade i Casablanca med Ingrid Bergman och Afrikas Drottning med Katherine Hepburn...................Nej det gick inte. Per kom inte heller på det. Då var det bara att sätta sig vid datorn och vips: HUMPHREY BOGART var det ju, salig i åminnelse.
Härligt med fredag förresten...............god helg alla! I morgon ska min make (wow!) och jag åka till Ikea utan att ha ett enda ärende dit, bara för att det är kul. Och så ska det bli regn i morgon och så har Per ont i foten. Inte läge för efterlängtat trädgårdsarbete alltså.

1 kommentar:

Ulla o Curt sa...

Ont i foten, jag säger bara Franska revolutionen......! Hoppas gör vi dock att det onda går över fortast möjligt! Ha en riktigt skön helg! Kram Ulla och Curt