12 mars 2009

Bilderna fran i forrgar och kort rapport fran Launceston.





Kim, Lisa, Max och jag har tillbringat hela dagen i Launceston. Riktigt trevligt var det. Lisa satt tva och en halv timme hos frissan, blev ompysslad och kom ut med en alldeles ny look. Kortklippt med ljusa slingor. Ursnygg! Jag har ingen bild just nu men det kommer, jag lovar. Kim och jag strosade under tiden runt och kollade i butiker och handlade lite ocksa. Launceston ar en medelstor stad med smastadskansla kan man saga. Per och jag ska absolut aka dit tillsammans innan vi aker hem. Vi avslutade besoket med att handla svart tyll som ska bli en del i Lisas utstyrsel till morgondagens stora framtradande. Da ar det namligen dags for "The Vagina Monolouges" i Scottsdale och Lisa ar en av aktriserna. Det blir grymt spannande! Trevlig fredagskvall nar det ar sa dags!

2 kommentarer:

Ulla o Curt sa...

Åh ni ser ut att ha det helt underbar och lille Max ser ut att trivas med sin morfar. Jättefina bilder. Kramar från Ulla o Curt

Jo. sa...

Ni har det så härligt att jag nästan dreglar!! Och hur gick det för skådisstjärnan??