17 januari 2012

Ao Nang dag 3

En dag som varit gårdagen ganska lik. Eftersom vi gillade stranden vi var på igår bestämde vi oss redan i går kväll för att gå dit idag också. Men innan dess och innan frukosten joggade jag längs strandpromenaden  och Per promenerade samma sträcka. Det kändes hälsosamt och bra. För vi lever ju inte helt hälsosamt för övrigt....men summan av lasterna är konstant som bekant. Lite friskvård som väger upp måste va perfekt!
Och så de badande...
Det har inte hänt så mycket idag och det är väl bra på semestern. Jag har bara 50 sidor kvar i Brott och straff och jag hoppas att jag orkar läsa ut den ikväll. Avgörandet känns väldigt nära. Per läser den ännu ej utkomna "Gengångare" av Jo Nesbö och han har också bara några sidor kvar. Som ni märker är vi fullt upptagna i litteraturens värld.
I morgon ska vi göra ett avbrott i strandlivet och ta bussen till Krabi stad för att se vad som kan tänkas erbjudas där. Vi får se och jag återkommer med stor säkerhet i morgon kväll.
Till sist, lite blandat från dagen:

Inga kommentarer: